Nyttigt mellanmål

Egentligen så är jag sugen på en massa kollijox. Tex bullarna och kärleksmumsen som jag bakade i förrgår. Det är dock inte det som kroppen vill ha utan det blev paprika, kiwi och finncrisp med smör och ost på. Riktigt gott. Imorgon är det dags för ett hårt träningspass så det är bäst att ladda ordentligt.