23 svar på ”Hej mitt vinterland

  1. Fint med vinterbilder:) jag gillar också att fota på vintern, speciellt med olika linser:) Fint. Kul att du tittade in hos mej. Vi ses igen:)

  2. Hej! ÅÅåååh det är sååå vackert ute nu! Jag kan inte få nog av det! Vi var ute å fotade idag med, kika gärna in på dom underbara bilderna jag tog=) King älskar snön! Hoppas du haft en fin helg? Ha en fortsatt fin söndag nu! Kram!

Kommentarer är stängda.