Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
23 svar på ”Hej mitt vinterland”
åh fina bilder! Den andra bilden ger ett så härligt intryck. Vintern är verkligen fin 🙂
Laddar in …
Så fina bilder och vad mysigt med snö!
Laddar in …
Härliga vinterbilder!
Laddar in …
VAckert!
Laddar in …
SV; Tack!
Laddar in …
Riktigt vackert!
Laddar in …
va fina å de ser inte suddiga ut tycker jag!
Laddar in …
Tack!
Laddar in …
Fint med vinterbilder:) jag gillar också att fota på vintern, speciellt med olika linser:) Fint. Kul att du tittade in hos mej. Vi ses igen:)
Laddar in …
Mysig blogg och fina bilder ♥
Hoppas allt är bra med dig.
Vad har du tillbringat din söndag med?
Kram
Laddar in …
Tack. Det är bara bra med mig. Idag har jag städat, tränat, varit med barnen.
Mm kan jag tänka mig, är väl snö i hela landet nu kan jag tänka mig 😉
haft en bra helg??
Laddar in …
Hej! ÅÅåååh det är sååå vackert ute nu! Jag kan inte få nog av det! Vi var ute å fotade idag med, kika gärna in på dom underbara bilderna jag tog=) King älskar snön! Hoppas du haft en fin helg? Ha en fortsatt fin söndag nu! Kram!
Laddar in …
Har kikat in. De var jättefina. 🙂
Laddar in …
Vackert 🙂
Laddar in …
Titta så vinrigt och fint ni fått det =D
Laddar in …
Det är vackert ute nu!
Laddar in …
Visst är det!
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
åh fina bilder! Den andra bilden ger ett så härligt intryck. Vintern är verkligen fin 🙂
Så fina bilder och vad mysigt med snö!
Härliga vinterbilder!
VAckert!
SV; Tack!
Riktigt vackert!
va fina å de ser inte suddiga ut tycker jag!
Tack!
Fint med vinterbilder:) jag gillar också att fota på vintern, speciellt med olika linser:) Fint. Kul att du tittade in hos mej. Vi ses igen:)
Mysig blogg och fina bilder ♥
Hoppas allt är bra med dig.
Vad har du tillbringat din söndag med?
Kram
Tack. Det är bara bra med mig. Idag har jag städat, tränat, varit med barnen.
Det är verkligen fint ute nu 🙂
Fina vinterbilder ändå 🙂
Fina bilder och mysigt med all snö:)
Kramar från Victoria på http://www.victoriasprovkök.se
Mm kan jag tänka mig, är väl snö i hela landet nu kan jag tänka mig 😉
haft en bra helg??
Hej! ÅÅåååh det är sååå vackert ute nu! Jag kan inte få nog av det! Vi var ute å fotade idag med, kika gärna in på dom underbara bilderna jag tog=) King älskar snön! Hoppas du haft en fin helg? Ha en fortsatt fin söndag nu! Kram!
Har kikat in. De var jättefina. 🙂
Vackert 🙂
Titta så vinrigt och fint ni fått det =D
Det är vackert ute nu!
Visst är det!