Andra advent

 
Andra advent idag och -20. Jag går inte ut  idag kan jag säga. Iallafall inte om det fortsätter vara så kallt. Samtidigt så älskar jag att det är snö. Det är så vackert ute. Hoppas att det ligger kvar länge. Nu har jag några lediga dagar igen så det börjar bli dags att ställa sig vid spisen och fixa julgodis. Knäck och kola vill jag ha och Rickard vill ha snickeskakor. Lussekatterna går fort så det behöver vi nog baka en sats till av.
 
Hoppas ni får en toppendag!

8 svar på ”Andra advent

  1. HAHA är det sockerbitar du har som dekoration. Allts vilken bra ide, jag har aldrig sett nå liknande! =) Vi har glitter i våran nu, men när jag var liten var det mossa som gällde. =) Socker var snyggt! Kram kram

  2. Vilken bra idé med att ha sockerbitar i ljusstaken! Vi har letat överallt efter polkagrisskruvar utan att hittat en endaste liten en, men sockerbitar är ju ingen dum lösning alls!
    Tack för tipset.

  3. jag önskar dig detsamma :-)…själv ska jag ge mig ut i kylan då biblioteksbesök står på programmet….
    tack för din kommentar
    kram Åsa

Kommentarer är stängda.