Andra advent idag och -20. Jag går inte ut idag kan jag säga. Iallafall inte om det fortsätter vara så kallt. Samtidigt så älskar jag att det är snö. Det är så vackert ute. Hoppas att det ligger kvar länge. Nu har jag några lediga dagar igen så det börjar bli dags att ställa sig vid spisen och fixa julgodis. Knäck och kola vill jag ha och Rickard vill ha snickeskakor. Lussekatterna går fort så det behöver vi nog baka en sats till av.
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
8 svar på ”Andra advent”
HAHA är det sockerbitar du har som dekoration. Allts vilken bra ide, jag har aldrig sett nå liknande! =) Vi har glitter i våran nu, men när jag var liten var det mossa som gällde. =) Socker var snyggt! Kram kram
Laddar in …
Ja det är det. 🙂 Tack.
Laddar in …
Så kreativt du pyntat staken, så fint ju, Ha nu en toppentrevlig andra advent nu
kraamar
Laddar in …
Vilken bra idé med att ha sockerbitar i ljusstaken! Vi har letat överallt efter polkagrisskruvar utan att hittat en endaste liten en, men sockerbitar är ju ingen dum lösning alls!
Tack för tipset.
Laddar in …
minus 20, brrrr.
Laddar in …
Vad härligt med några lediga dagar! 🙂 Hoppas du också får en toppendag! Kram
Laddar in …
jag önskar dig detsamma :-)…själv ska jag ge mig ut i kylan då biblioteksbesök står på programmet….
tack för din kommentar
kram Åsa
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
HAHA är det sockerbitar du har som dekoration. Allts vilken bra ide, jag har aldrig sett nå liknande! =) Vi har glitter i våran nu, men när jag var liten var det mossa som gällde. =) Socker var snyggt! Kram kram
Ja det är det. 🙂 Tack.
Så kreativt du pyntat staken, så fint ju, Ha nu en toppentrevlig andra advent nu
kraamar
Vilken bra idé med att ha sockerbitar i ljusstaken! Vi har letat överallt efter polkagrisskruvar utan att hittat en endaste liten en, men sockerbitar är ju ingen dum lösning alls!
Tack för tipset.
minus 20, brrrr.
Vad härligt med några lediga dagar! 🙂 Hoppas du också får en toppendag! Kram
jag önskar dig detsamma :-)…själv ska jag ge mig ut i kylan då biblioteksbesök står på programmet….
tack för din kommentar
kram Åsa