På fotboll

Idag har jag städat och fejat och så har jag och barnen tittat på divisiontrefotboll där Rickard gick som assisterande. Det var riktigt varmt idag så jag passade på att ha klänning och vara barbent. Vem vet hur länge till det går. Det var en ganska tråkig match då det inte hände nånting och inget av lagen gjorde mål.
Vad har ni gjort idag?