Årets första snö

I natt började det snöa så nu ligger det ett tunt täcke. Så mysigt. Mer snö, tack. 🙂 Haft en bra dag på jobbet och efter en vecka med sjukdom är det nu skönt att ta ledigt med familjen. Förutom att mamma och brorsan kommer en sväng imorgon och att Alexander har fotbollsträning så är helgen ett oskrivet blad. Hoppas ni får en härlig helg.