Tredje advent

Redan tredje advent och snart säger vi hej då till 2013 och hej till 2014. Jag ser fram mot 2014 när jag blir klar med min utbildning och det är något som jag längtar efter. Jag ser också fram mot att få se vart fotbollsdömandet kommer ta mig.
Jag jobbar några timmar och i eftermiddag så ska vi till min mammas jobb och sjunga. Det blir en repris av grötfesten på mitt jobb men utan gröten.
Hoppas ni får en härlig tredje aven