Sommardag

 
Vilken härlig eftermiddag vi haft. Promenad med Ida och sen lek och bus i trädgården. Pojkarna fick springa i vattenspridaren och Ida ville också vara med men tyckte det var otäckt. Trots det skulle hon vara med ändå och blev arg när vi ville lyfta bort henne då hon blev lite ledsen av vattnet. Jag och Rickard satt ute och bara njöt. 
 
 
På stenplattorna var det riktigt varmt. Inte undra på att man brände fötterna… 
 
 
 
 

16 svar på ”Sommardag

  1. älskar när det är varmt på stenplattor, man ska lägga en handduk o sen lägga sej över den så känns det som värmegolv mihihihihihi

  2. Men ohh så härlig sommardag med lek i trädgården, lek i vattenstpridare är ju jättskoj =D

Kommentarer är stängda.