Vilken härlig eftermiddag vi haft. Promenad med Ida och sen lek och bus i trädgården. Pojkarna fick springa i vattenspridaren och Ida ville också vara med men tyckte det var otäckt. Trots det skulle hon vara med ändå och blev arg när vi ville lyfta bort henne då hon blev lite ledsen av vattnet. Jag och Rickard satt ute och bara njöt.
På stenplattorna var det riktigt varmt. Inte undra på att man brände fötterna…
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
16 svar på ”Sommardag”
Hej.
Å gisses det vart varmt 🙂
Härlig dag, mysigt också att hoppa i vattenspridaren.
Laddar in …
HIhi mysigt!
Laddar in …
Härligt! Älskar detta sommarväder 🙂
Laddar in …
härliga bilder! riktigt somriga och mysiga 🙂
Laddar in …
Härliga varma sommarbilder!
Kram Mellton.
Laddar in …
Härliga bilder 🙂
Laddar in …
ååå härligt!
Laddar in …
Härligt med sol och värme.
Laddar in …
åh va härligt, va underbart med egen trädgård!
Laddar in …
Det är det verkligen. 🙂
Laddar in …
Vilka härliga ögonblick du fångat med kameran! Underbart 🙂
Laddar in …
älskar när det är varmt på stenplattor, man ska lägga en handduk o sen lägga sej över den så känns det som värmegolv mihihihihihi
Laddar in …
Vilka härliga bilder! 🙂
Laddar in …
Vilka härliga foton : )
Laddar in …
Men ohh så härlig sommardag med lek i trädgården, lek i vattenstpridare är ju jättskoj =D
Laddar in …
Vilka härligt somriga bilder! Kram!
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Hej.
Å gisses det vart varmt 🙂
Härlig dag, mysigt också att hoppa i vattenspridaren.
HIhi mysigt!
Härligt! Älskar detta sommarväder 🙂
härliga bilder! riktigt somriga och mysiga 🙂
Härliga varma sommarbilder!
Kram Mellton.
Härliga bilder 🙂
ååå härligt!
Härligt med sol och värme.
åh va härligt, va underbart med egen trädgård!
Det är det verkligen. 🙂
Vilka härliga ögonblick du fångat med kameran! Underbart 🙂
älskar när det är varmt på stenplattor, man ska lägga en handduk o sen lägga sej över den så känns det som värmegolv mihihihihihi
Vilka härliga bilder! 🙂
Vilka härliga foton : )
Men ohh så härlig sommardag med lek i trädgården, lek i vattenstpridare är ju jättskoj =D
Vilka härligt somriga bilder! Kram!