
Publicerad av Hannas krypin
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG! Visa alla inlägg av Hannas krypin
12 svar på ”Sött och salt”
Kommentarer är stängda.
Hej! Så fina kläder! 🙂 Vill tipsa om en bild & prat-grupp för alla som gillar barnkläder! http://www.facebook.com/groups/462414663808747/
MVH
Sandra
Tack för tipset. 🙂
Tack för tipset. 🙂
oh vad sött 🙂
Tycker jag med. 🙂
åh va söt jackan var :’)
Ja det hoppas jag med att vi får uppleva snart, men de tar på krafterna att höra alla andra som ska ha barn 🙁
Så gulliga kläder 🙂
Fiiint:))!
Så fina barnkläder! Kanintröjan äer ju för söt!
Söta kläder!
Massa fint 🙂