En mysig dag

Kom på att jag inte alls kan ge blod då jag känt mig lite småförkyld de senaste veckorna men en sväng till stan blev det och jag blev två par byxor rikare: svarta och vinröda. Minns ni de vinröda från Ginatricot som jag bloggade om för ett tag sedan? Jag gillade inte nyansen så det blev de svarta istället och så hittade jag vinröda på VeroModa. Alltid kul med lite nytt. 
När vi kom hem från stan slappade vi en stund innan det var dags att ta tag i mat och tårta. Fläskfilé och potatisgratäng stod på menyn. Köttet fick koka länge (över 1 timme) i köttbuljong och mm, så gott det blev. Jag har haft en härlig kväll med familjen, Marcus och Emilia, tack för idag.