Kalaslördag

Vi hade som sagt kalas för Ida och då det blev en del sena återbud blev det  en eftermiddag med kusinerna. Inte helt fel det heller. Rickard gjorde tårta som vanligt och det blev en riktigt bra dag. Ida var nöjd och glad hela tiden men vi var lite oroliga ett tag då hon vägrade sömn och var jätteledsen. Nu sover hon gott och vi ska äta lite kvällsmat.
 
 

 

11 svar på ”Kalaslördag

  1. Sena återbud till barnens kalas, är riktigt urtrist. Men ibland blir det så….
    De är så fina på bilderna de små trollen. Ja, även stora troll är fina……!
    Ha en skön söndag.
    /P

  2. så söt hon e ..
    Kul me kalas för de små
    Men tack va snäll du e .. allltid så att man är trött på sitt egna hi hi

Kommentarer är stängda.