Vi hade som sagt kalas för Ida och då det blev en del sena återbud blev det en eftermiddag med kusinerna. Inte helt fel det heller. Rickard gjorde tårta som vanligt och det blev en riktigt bra dag. Ida var nöjd och glad hela tiden men vi var lite oroliga ett tag då hon vägrade sömn och var jätteledsen. Nu sover hon gott och vi ska äta lite kvällsmat.
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
11 svar på ”Kalaslördag”
Underbara bilder 10 kaffekoppar
Laddar in …
Tack snälla, och ni har ju också haft kalashelg ser jag!! härliga bilder!
Laddar in …
åh vad mysigt med kalas och grattis till Ida 🙂
Laddar in …
Sena återbud till barnens kalas, är riktigt urtrist. Men ibland blir det så….
De är så fina på bilderna de små trollen. Ja, även stora troll är fina……!
Ha en skön söndag.
/P
Laddar in …
Tråkigt med återbud men verkar ju varit bra ändå, snyggt du klippt dig =D
Laddar in …
Åh vad mysigt och vilka fina bilder. Kramar
Laddar in …
Åh så fina bilder 😀
Laddar in …
Vad mysigt med kalas:) Du är så fin i håret när du klippt dig! Passar dig mycket bra!
Laddar in …
så söt hon e ..
Kul me kalas för de små
Men tack va snäll du e .. allltid så att man är trött på sitt egna hi hi
Laddar in …
Vilka härliga foton 🙂
Laddar in …
Tråkigt med sena återbud!
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
Underbara bilder 10 kaffekoppar
Tack snälla, och ni har ju också haft kalashelg ser jag!! härliga bilder!
åh vad mysigt med kalas och grattis till Ida 🙂
Sena återbud till barnens kalas, är riktigt urtrist. Men ibland blir det så….
De är så fina på bilderna de små trollen. Ja, även stora troll är fina……!
Ha en skön söndag.
/P
Tråkigt med återbud men verkar ju varit bra ändå, snyggt du klippt dig =D
Åh vad mysigt och vilka fina bilder. Kramar
Åh så fina bilder 😀
Vad mysigt med kalas:) Du är så fin i håret när du klippt dig! Passar dig mycket bra!
så söt hon e ..
Kul me kalas för de små
Men tack va snäll du e .. allltid så att man är trött på sitt egna hi hi
Vilka härliga foton 🙂
Tråkigt med sena återbud!