Träning

Nytt kostschema

Jag har haft svårt att verkligen disciplinera mig och ta tag i kosten men nu har Rickard satt ihop ett kostschema till mig som jag började med i måndags. Schemat är anpassat efter att jag tränar ganska hårt så det kommer bli perfekt, både nå mina träningsmål och bli av med mina oönskade kolin. Jag har redan gått ner 1,3 kg. Dagens frukost blev vaniljyoghurt, kiwi, valnötter och musli. Så gott och det behöver definitivt inte vara tråkigt att försöka gå ner i vikt. Jag har hittills ätit massa gott.

Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Men jag drömmer också om att plugga till sjuksköterska och det närmsta målet just nu är att plugga till specialistundersköterska inom intensivvård och akutsjukvård. Det ska jag ta tag i nästa höst. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!

0 Comments on “Nytt kostschema

  1. Tack så jätte mycket du! Det var mycket blod, svett och tårar bakom det där =) Men min största motivation var helt klart tjejer ^_^ Ha det bäst!

  2. Vilken lyx att få ett kostschema! Mest för att kunna veta vad man ska laga och slippa försöka komma på hela tiden för att få lite variation!
    Rödbetor är verkligen gott och enkelt men det tog tid att koka. Räkna med 45 min-60 minuter iaf! 🙂

  3. Vad duktig du är! Och vad bra med kostschema. Det hade jag verkligen behövt. Jag kämpar på med min vikt men har så svårt att hålla mig från sötsaker.
    Kram!

  4. Det var så jag gjorde =) Alltså, när jag hade problem med kosten. Så det vart ett kostschema till slut ^^ Det var även en viktig pusselbit i min resa från 130kg, till 75kg 😉

Lämna ett svar