Sista gången?

På måndag börjar jag jobba igen så idag på eftermiddagen passade vi på att gå till badet en timme. Inte det mysigaste då det kryllade av getingar. Ida blev stucken en gång och under tiden vi var där var det fyra barn till som blev stuckna. Usch vilken getingsommar det är. Jag hade ingen lust att bada så fotade istället. Barnen hade skoj och det är det viktigaste.

2 svar på ”Sista gången?

Kommentarer är stängda.