Favorit

Måste bara blogga om den här bilden igen. Tog den vintern 2011-2012 och jag älskar den lika mycket fortfarande. Det är från vår balkong på jobbet och jag kommer ihåg exakt vilka jag jobbade med: T och A. (Skriver inte ut namn då jag inte vet hur de ställer sig till att synas på nätet)

14 svar på ”Favorit

  1. Så fin och vilken vacker svensk vinterdag. Det är fint det där med bilder och hur de kan betyda mycket för oss och påminna oss om människor och händelser. Fint.
    Ta hand om dig!♥
    Varm kram
    Lotta

Kommentarer är stängda.