Måste bara blogga om den här bilden igen. Tog den vintern 2011-2012 och jag älskar den lika mycket fortfarande. Det är från vår balkong på jobbet och jag kommer ihåg exakt vilka jag jobbade med: T och A. (Skriver inte ut namn då jag inte vet hur de ställer sig till att synas på nätet)
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård.
Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG!
Visa alla inlägg av Hannas krypin
14 svar på ”Favorit”
åh så vacker bild!
Laddar in …
Super härlig bild:)
Laddar in …
Vintern visade sig från sin bästa sida – vackert och "krispigt" !! 🙂
Laddar in …
Så fin och vilken vacker svensk vinterdag. Det är fint det där med bilder och hur de kan betyda mycket för oss och påminna oss om människor och händelser. Fint.
Ta hand om dig!♥
Varm kram
Lotta
Laddar in …
otroligt vacker bild! 🙂
Laddar in …
Fantastisk bild!!
Laddar in …
Mysigt hus i vintertid. Härligt när du fångar ljuset. En del bilder blir man aldrig trött på, kram😊
Laddar in …
vackert!
Laddar in …
Vackert!
Laddar in …
Burrr! Bilden ser så kall ut 🙂
Laddar in …
Vackert!!! Visst är det kul näe man får till sånadära fina bilder 😉
Kramis
Laddar in …
Så fin bild, har du testat att slänga på lite mer skärpa på den?
Laddar in …
Kommentarer är stängda.
Upptäck mer från HANNAS KRYPIN
Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.
åh så vacker bild!
Super härlig bild:)
Vintern visade sig från sin bästa sida – vackert och "krispigt" !! 🙂
Så fin och vilken vacker svensk vinterdag. Det är fint det där med bilder och hur de kan betyda mycket för oss och påminna oss om människor och händelser. Fint.
Ta hand om dig!♥
Varm kram
Lotta
otroligt vacker bild! 🙂
Fantastisk bild!!
Mysigt hus i vintertid. Härligt när du fångar ljuset. En del bilder blir man aldrig trött på, kram😊
vackert!
Vackert!
Burrr! Bilden ser så kall ut 🙂
Vackert!!! Visst är det kul näe man får till sånadära fina bilder 😉
Kramis
Så fin bild, har du testat att slänga på lite mer skärpa på den?