Söderköping

Ikväll efter träningspasset fick vi för oss att åka till Smultronstället i Söderköping. Ringde pappa och frågade om han och Marcus ville med och det ville dem. Det blev en riktigt rolig kväll tillsammans med först god glass, promenad uppför Ramunderberget för att kolla utsikten och sedan en promenad längs med kajen där Ida fick titta på båtar. Hon tjatar dagligen om båtar så hennes lycka var gjord.
Det blev lite halvtaskig kvalitet på bilderna tyvärr. Vet inte vad jag gjorde…
 
 
 

10 svar på ”Söderköping

  1. Söderköping är ju fint…frugans dotter bor där.
    Vi har pratat om frugan och jag om att kanske flytta dit nån gång, men jag vet inte…vill ju bo vid havet jag helst…vi får väl se.
    Ha de bäst nu 🙂

Kommentarer är stängda.