Skogsutflykt

Idag har vi varit ute i skogen och haft lite picnic. Upptäcktsfärd och så tänkte vi grilla korv men det blåste lite väl mycket så vi stekte korven hemma istället. Man vill ju inte orsaka en skogsbrand.
Vad tror ni att det här är för spår? Googlat och det som är mest likt är björnspår. Men det finns väl inga björnar så här långt söderut? En gigantisk hund kanske!