Renoveringskaos igen

När jag var på spa igår så flyttade Rickard möbler. Bra arbetsfördelning tycker jag, hehe. De kommer för att byta golv i våra två hallar och i köket. Nu är det dags att bli av med det fula linoleumgolvet och det schackrutiga i köket. Det kommer bli några jobbiga dagar fram till helgen men så fint det kommer bli!
Jag vet inte riktigt hur tidigare hyresgäster tänkte som la kakel i bara ena hallen. Det ser egentligen inte riktigt klokt ut även om jag tycker att själva golvet ovan är helt okej.
Snart ett minne blott!