Sångstund på jobbet

Idag sjöng jag, Rickard, mamma, brorsan, Johannes (en vän till familjen) och Alex för mina boende på jobbet. Samuel ville inte följa med. Han är inte så road längre av att sjunga.
Alex var så modig och vågade sjunga sitt planerade solo på staffan stalledräng. Han presenterade sången och så sjöng han i mikrofon. Riktigt duktigt!
”Kaninöron, mamma,” sa Alex. Det var en så mysig dag med familjen och mina boende uppskattade det så mycket. Det är så värt det!