Högst ovälkommet

Fastän det bara är februari blir jag så sur när det snöar ikväll. Det är liksom logiskt att snön kan komma tillbaka och att våren ännu är långt borta. Jag hoppas att den inte lägger sig.
Jag har dukat upp med en kanna te, en uppskuren mango och så ska jag läsa ikväll, ingen rolig skönlitterär bok utan mitt arbete. Powerpointpresentationen är klar inför föreläsningen men måste förbereda mig ännu mer.
Tidigare idag assisterade jag, div4 mot div3, herrar. För att vara en träningsmatch var det en grinig tillställning men det var bra tempo så det var kul ändå. Jag kände mig pigg.