Väntan

Jag loggade in på lärplattformen och såg att vi kommer få besked på examinationen idag. Det kommer bli en lång och nervös väntan känner jag. Jag är definitivt inte säker på att jag kommer bli godkänd men jag hoppas och håller tummar och tår att arbetet blev tillräckligt bra.