En bildbomb

Idag har vi varit hos mina föräldrar och firat min mammas födelsedag. Dagens jag i jeans från Replay, topp HM och skinnjackan är gammal som gatan men jag älskar den.
Så god mat! Söndagsstek (på en tisdag) stekt potatis och sås med färska champinjoner.
Mammas hemgjorda tårta såklart!
Ida ville hjälpa till med att öppna presenterna.
Kvällen har tillbringats på fotbollsplan, en träningsmatch mellan div 4 och 5 med Rickard och brorsan. Det var en lugn match med många mål.