Måndag

Vi åkte iväg till flygvapenmuséet, vi ville göra något tillsammans då det är dags för Samuels årliga vecka med sin biopappa. Barnen gillar verkligen att vara där och vill testa allt.
Efter besöket åkte vi till McDonalds och åt lunch. Det är inte klokt vad jag är sugen på allt idag. Det förbrändes många kalorier igår och jag var lite slarvig med återhämtningen. Jag åt lagad mat, sista milen var jag så galet sugen på färsk potatis stekt i massor med smör och så halloumi på det, grymt gott men en aning för lite. Det får jag äta upp idag med att vara sugen på precis allt. 
Innan det var dags att skjutsa Samuel till biopappan stannade vi till på en lekplats. Barnen hade jätteroligt, lekte en lek i rutschkanan och så balansgång. Det har varit en härlig dag!