Trötta Hanna

Gårdagens match gick hur bra som helst. Fick riktigt bra omdöme av observatören vilket var riktigt roligt. Jag har ju tänkt så länge att jag inte kan döma damfotboll men det kan jag.
Jag är så trött idag, kunde inte sova i natt, kombinationen en tupplur på dagen och match på kvällen gjorde att John Blund inte ville komma till mig. När jag väl somnade så sov jag oroligt och vaknade vid tre och var då klarvaken igen. Suck, varför blir det så här hela tiden?
Idag har jag jobbat, tagit en promenad längs med promenadstråket på jobbet med fina Malin som jag var handledare åt i höstas när hon hade praktik hos oss. Grymt kul att ses igen!
Efter jobb pallrade jag mig iväg för att assistera i damer div 1. Vi var ett helt tjejteam, med en domare från Jönköping som jag klickade med direkt. Vi hade kul! Nu är jag riktigt trött, Ida sover och grabbarna spelar tv-spel. Jag ska bara slappa.