Gårdagens trettioårskalas

Igår åkte vi ut till en liten stuga i Stjärnorps skogar för att fira E som fyllt trettio år. Jag tog med en liten påse med lite bra att ha-krämer. E och hennes sambo har köpt sötaste lilla schäfervalpen som barnen lekte med, med skräckblandad förtjusning såklart.  
Jag passade på att klä upp mig, den lilla svarta såklart. Om ni vill kan ni få se klänningen på någon dag. Älskar den verkligen.