4 januari

Något som kan få mig alldeles prillig är att se snön falla i skenet från gatulyktorna. Jag tycker det är så fint! Jag har varit ledig idag och det har varit så skönt. Tog en lång sovmorgon eftersom jag hade svårt att sova i natt. När jag väl somnade så vaknade jag lika snabbt igen. Hoppas på en bättre natt i natt.