Sista arbetsdagen

Vacker vy från bilen igårkväll. Jag var bara tvungen att stanna och fota.
Jag vaknade innan klockan ringde imorse, klarvaken. Skönt med en sådan start på dagen. Idag arbetar jag till två och sen går jag på semester. Mitt huvud har redan gått in i semestermode. Jag tänker bara på allt roligt vi ska göra. Som jag längtar! Ni hänger väl på? Gotland, Oslo, Varberg och så dagsutflykter och massor med träning. Och så blir det en kickstart med C9 där också i mitten av semestern med Caroline. Det blir spännande.