Fredagskänslan

Jag startar dagen med att somna om när klockan ringde och sedan värma mitt tevatten och glömma själva teet. Nu skulle jag kunna tänka ”oh, nej, kommer det bli en sååånnn dag”. Men det gör jag inte för jag känner mig så väldans glad! På mitt pass på söndag finns det 25 platser och 24 av dem är bokade. Jag intalade mig för att inte bli besviken att det kommer väl sisådär fyra personer varav tre är mina vänner. Typ så.
Ja du, ibland går det bra…. 🙂
Jag har en lång dag på jobbet framför mig. Jag jobbar ända till fyra och sedan tar jag helg. Är ledig lördag-måndag och det ska jag njuta av!