Med kokosolja i håret

Jag sitter här framför datorn, har varit uppe sedan halvsex. Multitaskat och läst bloggar och samtidigt läst i mina pilatesböcker. Just nu sitter jag med en övning, läser om utgångsposition, vilka muskler som jobbar och så vidare. Det är riktigt intressant. Jag har även kört i en inpackning i håret med kokosolja. Jag läste hos Martina att hon aldrig klipper håret längre. Hon behöver det inte då kokosoljan reparerar kluvna toppar. Det lät nästan för bra för att vara sant så jag tänkte testa. Det bästa sättet att få ur kokosoljan ur håret är att schamponera in håret först och sedan skölja bort det med varmt vatten. Gör jag på det sättet behöver jag bara tvätta det en gång för att få bort allt.
Jag har två möten inbokade och det första är i Åtvidaberg. Ett möte som jag har höga förhoppningar på. Annars är dagen oskriven. Plugg och familjetid såklart! Önskar dig en härlig dag!