På rast just nu

Tack för era kommentarer i inlägget nedan. Bortsett från att det känns som att jag går och sover så mår jag bättre idag. Vet inte riktigt vad som flög i mig. Jag brukar inte hålla på så där. Jag sitter på jobbet nu och har rast. Tänkte läsa några rader i mina böcker en stund till. Jag slutar ett idag och det är inte så dumt med en kort dag. (Bilden är från tidigare i höstas när jag, Rickard och brorsan hade en match tillsammans.)