Backintervaller och marklyft

Ser lite ansträngd ut då jag är mitt i vilan på en intervall. Det satt ganska långt inne att kliva upp på löpbandet ikväll. Inte att åka till gymmet men att springa. När jag ökade farten och började jogga kändes det precis som att mina stackars ben glömt bort hur man springer. De hängde inte med för fem öre. Men till slut kom jag igång och rev av ett gäng backintervallet. Efterå körde jag lite styrka. Mest fokus på explosivitet men även marklyft. Så kul ju att känna på lite tyngre vikter. Ikväll tog jag 52,5kg i marklyft och hade kunnat lyfta tyngre om det inte var för att jag gled. Jag behöver ett par handskar.

Nej jag lyfter inte så här. På instagram @hannafialotta finns ett klipp. 🙂