Besök på favoritrestaurangen

Igår kväll åkte vi iväg till favoritrestaurangen. Vietnamesisk mat när den är som bäst. Haha, servitrisen behöver nästan inte fråga längre vad vi vill äta. Det blir alltid samma rätter vi beställer. Jag väljer alltid kyckling med grönsaker. Jag vågar inte testa något nytt för jag är så rädd att bli besviken.
Mums!!!
På det här stället brukar det inte vara så många gäster som äter där utan de flesta köper take-a-way. Den här gången fick vi vänta en stund då de precis fått in en stororder. Barnen blev skapligt otåliga men till slut fick vi vår mat.
Samuel gick in för att messa till min bild, haha. Mitt och Rikards godisstopp fortsätter men vi valde att äta efterrätt. Friterad banan med glass och på grund av mitt godisstopp var det såklart galet sött. Jag kommer inte äta det ige, särskilt eftersom jag har väldigt ont i magen idag. Hur som helst så var det en mysig kväll!