Sammanfattning av veckan

Godmorgon, idag är det måndag och inledningen på min sista semestervecka. Det känns ändå lite bättre än vad det gjorde i fredags. Fast jag skulle ju gärna vara ledig ett tag till. Nu är det dock slut på sommarlovet för idag börjar skolan igen. Loggade in på lärplattformen och checkade av de uppgifter som jag vet skulle publiceras idag. En om etiskt dilemma och en uppgift om coachande förhållningssätt Den första ska jag beta av så snart som möjligt och den andra uppgiften kan jag göra först när jag varit på jobbet och kan svara på frågorna utifrån jobbet. Försöker tänka att det är kul att skolan börjar igen. Peppa mig själv lite!
Godaste:
Grillmiddagen med mina fina kollegor och vänner på fredagen.
Träning:
Det har blivit fyra pass den här veckan. Först ett tufft löppass i tisdags med domarklubben. På onsdagen sprang jag, Rickard och Marcus i Hackefors. I lördags sprang jag femhundringar i så nära maxfart som möjligt och igår blev det några kilometer jogging i skogen. 
Finaste outfit:
Det får bli den här outfiten eftersom det är den enda som jag har på bild från veckan.
Veckans tuffaste träningspass:
Lätt passet i lördags på bana där jag sprang femhundringar i ett betydligt högre tempo än vad jag är van vid.
Roligaste bild:
Hehe, det var varmt vid grillen. Mindre vacker bild, haha.
Känsla:
Ångest över att semestern har gått så fort. Jag har en vecka kvar och den ska jag verkligen njuta av.
Roligaste:
Minigolf med familjen, firat mammas födelsedag, klättring med Samuel och så biobesök igår. Jag, Rickard, Alex och Ida åkte och såg nya animeringen av Lejonkungen. Det var en riktigt bra film!
Mest utmanande:
Att klättra i Sörsjön. Jag fick verkligen utmana min höjdrädsla. Det var i fredags och jag har fortfarande grym träningsvärk i mina armar.