Tacksamhet

Godmorgon! Jag gick och la mig tidigt igår kväll och somnade i princip direkt. Studsade upp när klockan ringde vid fem så pannbiffarna är i ugnen, diskmaskinen är startad och jag ska bara skriva färdigt det här inläget så ska jag sätta mig en stund med mina studier.
Idag måndag är jag tacksam över:
– Att det gick så bra att jobba helg fast jag dippade rejält i lördags.
– Att min mage är glad.
– Mina pass som jag får hålla. Pilates på torsdagar och så corefusion på måndagar. Det gör mig glad. Var ju på vippen att ge upp flera gånger så det är jag väldigt glad att jag inte gjorde.
– Att jag får äta bacon och ägg till frukost idag. Haha, tycker det är så gott.
– Att mitt försök att göra hemgjord majonnäs igår gick bra och att det var så enkelt.
Idag ser planerna för dagen ut så här:
– plugga och förbereda inför morgondagens närträff. (Som dock kommer vara hemifrån, skönt att slippa åka iväg)
– jag och Rickard ska göra något. Att jag skriver något är för att jag faktiskt inte vet vad vi ska göra.Till alla hjärtans dag köpte Rickard ett kortspel. Man drar ett kort och det som står på kortet ska man göra. Överraska sin partner helt enkelt.
– Jag har mitt pass ikväll, core fusion så jag behöver planera lite för det.
– Jag och Rickard har också ett möte vi ska gå på lite senare.
Ja, det var min lediga dag det. Den blev visst inte så ledig, hehe. Önskar dig en härlig dag!