Första juni och mål för månaden

Kan inte riktigt fatta att det är första juni idag! Det går så fort! Barnen har bara fem skoldagar kvar + skolavslutningen och sedan har får de ett välförtjänt sommarlov. Idag ska jag jobba, bara till klockan ett men efter jobbet blir jag hämtad och sedan åker jag direkt till Kisa för att döma fotboll. Idag har jag ett derby i division fem vilket ska bli riktigt roligt. Läste hos Sanna om sina mål för juni. Så tänkte att jag skulle skriva om mina mål.
– Det första jag tänker på är att sova mer. Hitta rutinen igen att stänga av datorn vid halv nio och sedan somna mellan halv tio och tio. Gjorde det under en vecka (sen rann det ut i sanden) och vad mycket bättre jag mådde då.
Hur härlig start på dagen var inte det!
– Fyra pilatespass.
Behöver verkligen komma igång igen. Sen mina pass slutade för terminen har jag inte haft samma disciplin att träna.
– Läsa en bok
Med tanke på att jag är före med mina studier borde jag hinna läsa iallafall en bok.
– Fortsätta äta bra mat….
– …. men äta mindre ägg
Behöver testa lite och se om jag är överkänslig mot äggen.