En liten flicka

Alltså jag har nog visat dessa bilder på lilla Ida förut men kände bara att jag ville lägga ut dom igen. Tycker de här bilderna beskriver Ida så bra. En tjej med ett hjärta av guld, som alltid är glad (nåja, för det mesta iallafall). Bilderna är från när vi åkte till Grensholms borgsruin för två somrar sedan. Ett ställe som jag gärna åker till igen framöver. Om det bara kunde bli lite värme. Vädret som är nu kan göra vem som helst lite trött….. Sol och kyla om vart annat. Fast igår var det varmt och det var riktigt härligt. Underbart!