Ett event med domarklubben

Jag var helt säker på att jag ställde klockan i går kväll men gissa paniken när klockan ringde en halv timme innan jag skulle åka. Jag hade glömt att spara nya tiden så det var ju tur att klockan ringde alls. Jag var också glad över att jag gjort lunchlådan igår kväll och inte räknat med att kunna göra den på morgonen. Jag skulle samåka med en tjej till Sollentuna och kom till mötesplatsen med två minuter till godo. Så det var bra. Jag är i Sollentuna och vi har precis gjort klart seminariet. Jag var så nervös innan över om något av det jag läst fastnat. Men seminariet var mer uppbyggt kring våra reflektioner så det var rätt så enkelt. Bortsett från det faktum ibland var svårt att få en syl i vädret, hehe.
Igår åkte jag och mannen min på event med domarklubben. Vi fick lyssna på Daniel Gustavsson som är allsvensk assisterande domare och Fifa-AD. Det var verkligen jätteintressant. Vi avslutade kvällen med att se LFC-Rosengård i Damallsvenskan i Fotboll. Det var en ganska tråkig match tyvärr.