Tredje maj och planer

Godmorgon! Idag tänkte jag kliva upp tidigt men somnade om istället och drömde så många konstiga drömmar. Jag läste att drömma är en sorts psykos. Där allt är konstigt och verkligheten är något helt annat än vad den är när man är vaken. Intressant att fundera över.
Jag är ledig eftersom jag jobbar i helgen. Barnen är väckta och min mage kurrar. Jag ska äta mina ketopannkakor. Borde inte men det är ju så gott!
Planerna för dagen:
– Plugga, korrekturläsa mitt arbete om psykoser
– Planera för min nya pilateskategori. Jag skrev som svar på en kommentar igår att det skulle komma upp ett svar på den frågan idag. Men det kommer dock få vänta lite då jag måste börja i en annan ordning än det jag tänkt. (På grund av min nya kategori.) Mer pilatesinlägg: fler bilder och fler videos på olika teman är tanken.
Igår hade jag mitt pass i Mjölby. Det var så roligt att vara igång igen efter två veckors uppehåll. Jag åkte tidigare och passade på att fota lite och även spela in några videos. En liten sneakpeak finns på instagram @hannafialotta men själva inlägget här i bloggen dröjer ett litet tag innan det kommer upp.
– Ikväll ska jag ut på landet och döma en match. Det ser jag fram emot. Solen skiner och jag hoppas att det kommer bli en fin kväll.