Tankar kring hösten – gnistan är på väg tillbaka

Den här veckan känner jag att saker och ting verkligen lossnat. Jag känner mig gladare än på länge och att jag verkligen kan slappna av igen och fokusera på här och nu och inte så mycket framåt. Jo, framåt också såklart men på en mer lagom nivå. På en nivå utan en massa oro och negativa tankar. Fokus på rätt saker helt enkelt!
Under sommaren har jag inte presenterat några mål, det är många inlägg som inte blivit av. Inga sammanfattningar av månadens inlägg och inga inspirationsinlägg med tips och övningar. Allt det där som liksom är jag och min blogg. Känns som att saker och ting fallerat för att jag varit så upptagen med annat. Men nya tag nu! 
 Så mina tankar kring hösten 
Jag ska fokusera på att komma tillbaka till mitt livs form. Nu när jag kan släppa saker runt omkring så känner jag att jag kan fokusera på annat. Som att träna pilates och bli stark och snabb. 
Jag vill fortsätta cykla till jobbet. Det är ett bra sätt att få benmuskler. Och att få in vardagsmotion utan att det känns som just det. 
För explosivitet ska jag köra mitt ”30/30-pass”. Just nu kör jag en kvart med hårt jobb men det går ju att variera på alla möjliga olika sätt. 
Jag tänker göra en hel del reklam för min pilateskurs. Jag skulle vilja ha in fler ansikten. Jag är såklart glad över mina stammisar. Men vi behöver bli fler! 
Jag tänkte göra en ny pilatesserie. Inte en ny kategori men idag fick jag inspiration till ett pilatesinlägg. Behöver fota lite bilder och det tänkte jag ta tag i imorgon. 
Mina studier till specialistundersköterska inom psykisk ohälsa känner jag att jag kommer ta studieuppehåll ifrån. Inte hoppa av utan ta en paus. Jag vet inte riktigt hur jag ska hitta tiden till att skriva ett examensarbete.