Att träna en timme och dela tankar

Jag borde verkligen krypa ner i sängen nu, känner mig väldigt trött och jag ska upp tidigt imorgon bitti som vanligt. Äntligen blåser det mindre så jag funderar på att cykla till jobbet. Det förutsätter dock att jag sover bra i natt…. Men först vill jag bara skriva några rader om min dag. Jag hade ett förtroligt samtal med två kollegor om saker som jag funderar på. Kändes väldigt bra att få lyfta saker som jag gått och tänkt på. Det är inget allvarligt så om du funderar och undrar. Ibland behöver man bara få andras perspektiv om saker och ting. Just eftersom jag alltid går runt och analyserar saker hit och dit.
Ikväll var det också dags för en timme pilates i Mjölby. Helt underbart att få sträcka ut på mattan och låta särskilt magmusklerna få jobba hårt. Idag körde jag på betydligt tuffare än vad jag brukar. Det är inte många gånger kvar på kursen nu och tanken är att tjejerna ska utvecklas. Jag kommer ha träningsvärk i helgen tror jag. Men det blir bra, då vet jag att kroppen fått jobba.
Har du haft en bra dag?