I helgen har det varit fullt upp, jag dömde matcher och så jobbade jag kväll. Det var det jag hann med. Igår rasslade det till på jobbet, nu finns det massor att göra och idag gick vi upp till fullt antal platser efter sommarsemestern. Är så trött nu och funderar på nocco eller en tupplur, det blir nog det senare.
Jag cyklade till jobbet imorse och notetoself är att inte gå efter vilken månad det är, jag var väldigt glad över min mössa och vantarna men hade behövt dubbla byxor med.Tänkte lite att jag kan inte ha dubbla brallor i augusti. Jag var iskall om benen när jag kom till jobbet.
Idag är det måndag men min söndagslista från förra veckan vill jag inte hoppa över ändå.
Känsla: Nervositet blandat med tusen tankar om jag vill eller inte vill. Konstaterade mot slutet av veckan att jag visst vill och sedan ångest över att inte få veta något än. Inget är som väntans tider….
Väder: Veckan startade med regn och rusk och det kändes bara allmänt höstigt Helgen var fin med sol och lagom varmt.
Bild:
Insikt: Förra veckans insikt har gjort mig mer chill och mer glad. Det känns ju hur bra som helst.
Citat:
Tänkvärda: Se citatet ovan.
Positiva:
Tre dagars ledighet där jag fokuserade på att ta hand om mig själv och tänka snälla tankar.
Att jag fick sätta en PVK (infart för att ge till ex antibiotika eller dropp) på en av sköterskorna och fixade det utan några som helst problem.
Möte:
Var på anställningsintervju på IVA. I skrivande stund vet jag inte hur det gick. Men jag vill verkligen ha jobbet!
Diss:
Att moderaternas partiledare är för vaccinpass och tycker det ska införas.
Hiss:
Mitt nya personbästa på fem kilometer: 24,45 minuter.
Att jag fick applåder för min insats efter matchen igår. Har aldrig någonsin hänt så jag blev så glad!
Låt:
Träning: Först hade jag en match att döma, sen blev den flyttad till en tid då jag inte kunde. Så då hade jag helt plötsligt ingen match alls att döma och tänkte fokusera på träning. Men vips hade jag tre matcher, en match i onsdags med J och E då den andra asssisterande domaren lämnade återbud, en niomannamatch i förrgår och så pojkar 17-19 igår. Lägg då till att jag cyklat dryga tre mil och maxat en femma.
Relaterade