Fotboll bland klöver och hällande regn

Oj vilken aktiv dag det blev. Check på 18 kilometer cykling och runt åtta kilometer löpning på de 3 matcherna jag dömde. Dock inte 3 fullängdsmatcher men mycket löpning oavsett. Jag fick snosa lite på fasters gostroll i en av halvtidspauserna då Marcus kom förbi en sväng. Myspys ju, några leenden fick jag allt av den lille bebisplutten. Det gick riktigt bra att döma och jag kände mig pigg. Sen sista matchen kände jag mig lite trött och det gjorde lite ont i mina fötter. Men det tänker jag någonstans ändå är okej. Det ska kännas i kroppen när man varit riktigt aktiv.
Barnen blev lovade att gå ut och lira fotboll ikväll igen så efter en stunds vila och mat gick vi ut. Först började vi i trädgården men eftersom vi ibland passar ganska hårt (nåja) blev vi lite rädda om fönstrerna så vi gick till skolan och fotbollsplan där istället. I hällande regn fortsatte vi en stund men sen sa min kropp stopp. Någon måtta får det väl vara…. Men kul hade vi och det blir repris snart igen.