Årets stund med julsånger

Något som är väldigt uppskattat är när jag och Rickard kommer till hans jobb och sjunger. De boende som varit med ett tag nu frågar ofta när vi ska komma nästa gång. Vi har 21 låtar, idag valde vi att ta bort den klassiska sången tänd ett ljus då det inte kändes bra i förmiddags när vi sjöng. Men en av de boende hade minsann koll på att vi inte sjungit den sången och önskade att vi sjöng tänd ett ljus. Det gjorde vi såklart. Efteråt stannade vi och fikade med tanterna och farbröderna. Så mysig stund.

16 svar på ”Årets stund med julsånger

  1. Så fint av er att komma till hans jobb och sjunga för de boende. Låter verkligen som en bra sak att göra och att de boende verkligen uppskattar det.

  2. Så mysigt för de boende att ni gör detta och säkert värmer det era hjärtan också. Förstår att det blivit en fin tradition.

  3. Men så mysigt att få uppleva lite sång och julstämning på det sättet!! Gillar din huvudbonad btw 😉

  4. och inte ens en liten snutt får man höra,
    Ett fint initiativ och säkerligen väldigt uppskattat.

    1. Jag har inte videopress här på bloggen så kan inte lägga ut videos. För att kunna det behöver jag ladda upp på youtube först och det vill jag inte.

  5. Kul att glädja dem äldre. Fint av er 😊. De äldre har koll 😉😄.
    Glad 3:dj advent ⭐️⭐️⭐️
    Ta hand om dig och va rädd om dig❣️🤗

  6. Du och Rickard är fantastiska! Så gulligt av er att ställa upp och sjunga för… de äldre människorna. Jobbar Rickard på ett äldreboende? Så himla kul att du ställer upp. Inte bara att ni båda två är fotbollsdomare, ni är entertainers också. Tycker det är härligt:-)

Kommentarer är stängda.