Pilates och minigolf

Igår tränade jag tjugo minuter pilates som jag skrev i gårdagens inlägg. Idag startade jag dagen med tio minuter av mina favoritövningar. Jag fick en härlig start på dagen.

Vilade ögonen på ”En man som heter Ove”. Tycker det är helt klart den bästa svenska filmen som jag sett.

Njöt av att vara inomhus när det kom en regn-och hagelskur.

Funderat över den här bilden. Är väldigt väl medveten om att det är skillnad på vaccin och vaccin… Men ändå.. 🤔

Vi var och spelade minigolf. Den här gången blev det lika mellan mig och Rickard. Nej, vi spelar väl i första hand inte för att vinna men jag vill gärna slå Rickard. 😛 Efter minigolfen passade vi på att storhandla mat och nu blir det soffhäng med fotboll. Blev så glad över att Island gjorde första målet. Vad ska du göra ikväll?