16 juli

  • Varit gräsänka då Rickard varit iväg på fotbollspokal. Jag var så avis, ville också döma fotboll
  • Städat och grejat. Gjort plats på fönsterbrädan. Nu får jag ju plats med ännu fler små palettbebisar. 😛
  • Klippt ner mina paletter.
  • Förvånats över att min största palett faktiskt har tagit sig. Funderar över hur jag ska klippa till den för att buska till sig igen. Sanningen är nog den att jag behöver klippa längst ner….
Ser du den hängande paletten i bakgrunden? Jag har bundit upp den och så får vi se om den vill börja växa åt ”rätt” håll.
De här två har fått träffa saxen. De var lite väl rangliga. Tänkte att de förhoppningsvis passar bra till att göra träd. Vi får se.
  • Ätit lunch ute med barnen. Det märks att vi inte använt vår utegrupp så mycket den här sommaren när en spindelhona lagt sina ägg på en av kuddarna. Kändes grymt att plocka väck äggen men vi behövde ju använda kudden.
  • Funderat över träning, ska jag eller ska jag inte. Medan jag funderade så beställde jag ett hopprep. Hoppa hopprep är ett bra sätt att träna upp explosivitet, styrka och kondition. Blev ett från Nike. Till slut bestämde jag mig för ingen träning.
  • Lagat en härlig grillmiddag. Baconinlindad sparris, kött och så grillad banan till efterrätt.