3 december

Jag är ledig idag och jag har egentligen inte gjort något alls. Jo, sytt i två knappar i ett par byxor som jag ska ha på mig ikväll när jag ska till Cloetta center med chefen. Skulle ha tränat också men fick en släng av latmask. Löpbandet gick inte att laga så i dagarna får vi ett nytt. Jag vill att det ska komma nu för det är lättare att motivera sig när man har träningsredskapet hemma.

Hoppas att ni får en toppentorsdag.