Träning

Äntligen har jag kört ett pass som jag är riktigt nöjd med. 6*1 á  14/km timme + 10 minuter uppvärming och 10 minuter löpning. Jag tog ut mig riktigt ordentligt. Det känns bra i kroppen. Skönt att ha det avklarat också.

Nu väntar jag bara att Mr R ska komma hem från sitt träningspass så ska vi ut och shoppa julklappar sen. Gårdagskvällen med chefen på Cloetta Center var ganska tråkig (inte att vara med henne utan själva eventet). Men desto roligare att alla som var där fick gratis hockeybiljett till LHC-Luleå i januari. Vi gick och åt lite mat på Strandvägen, en fin restaurang där man även kan bowla. Dit ska jag ta Mr R när vi firar femårig bröllopsdag i april. Jag åt kycklingburgare med pommes och cole slaw. Smaskens.

Hoppas ni får en toppenfredag!