Jag var ute och tränade tidigare idag. Två långintervaller, det blev 2 km. Tränade även explosiviteten på 50 meter. Den bästa tiden jag fick var 9,78. 8 sekunder är godkänt för att gå som assisterande i division fyra. Det känns bra att jag fortfarande har mycket tid på mig. Det är svårt att träna ute den här tiden på året. Geggigt och tung luft. Ett lugnt pass så imorgon efter jobbet blir det hårdträning. Kan inte unna mig vila efter den här dagen. Det lutar åt löptestspåret några varv.
Publicerad av Hannas krypin
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG! Visa alla inlägg av Hannas krypin