2,78

Jag var ute och tränade tidigare idag. Två långintervaller, det blev 2 km. Tränade även explosiviteten på 50 meter. Den bästa tiden jag fick var 9,78. 8 sekunder är godkänt för att gå som assisterande i division fyra. Det känns bra att jag fortfarande har mycket tid på mig. Det är svårt att träna ute den här tiden på året. Geggigt och tung luft. Ett lugnt pass så imorgon efter jobbet blir det hårdträning. Kan inte unna mig vila efter den här dagen. Det lutar åt löptestspåret några varv.