Godmorgon

Idag är en speciell dag. Jag fyller år! Hihi, Ska först åka iväg och jobba och sedan blir det fika och mat med mina föräldrar. Jag är pigg och glad idag, trots dålig sömn. Nu ska jag äta frukost. Rostade mackor och juice.

Hoppas att ni får en toppendag.

Jag har idag på mig klänning och bälte från HM, leggings från Ginatricot och halsband från hannadesign.se.