Samuel tog kortet och han tog visst bilden snett + att det blev suddigt. Jaja, när mina föräldrar var här så hade jag iallafall på mig en klänning från Asos (köpte den förra året på rea), kofta HM och strumpbyxor Åhlens.
På jobbet blev jag uppvaktad med sång och räksmörgås. Mums. Trevligt var det. Det var inget vidare att komma hem till en stökig lägenhet så det var bara att ställa sig och städa. Kul, eller inte. Men jag har haft en riktigt bra dag. Mamma och pappa var ju här och uppvaktade mig med presenter och Mr R gjorde en riktigt god tårta. Sedan blev det att laga mat, fläskfilé och potatisgratäng. Det blev riktigt gott. Barnen åt massa tårta så de blev riktigt vilda. Sockerkick. Hihi. Men det är så sällan de äter tårta så då är det ok. 🙂 Jag och R ska ikväll äta en masa godis. Det är ju helg. Jag har varit duktig i veckan, inget småätande och inget sötsug.
