Underbart med lördag. Här skiner solen och det är 7 plusgrader. Planer för dagen är hockey: LHC-Timrå, shoppa lite och så ska jag träna. Jag drack alldeles för mycket cola igår så jag har inte sovit något vidare. Får ta igen det i natt istället. Hihi, jag är på riktigt gott humör idag. Jag ska nu sätta mig i soffan med grabbarna och kika på en familjefilm. Hörs senare.
Publicerad av Hannas krypin
Min blogg startades i mars 2007 som en vardagsblogg med mycket fokus på mode. För några år sedan började jag fokusera på träning och hälsa ur olika perspektiv. Min stora passion är pilates och min dröm är att ha en egen pilatesstudio. Jag har också drömt om att plugga till sjuksköterska men har utbildat mig till specialistundersköterska inom palliativ vård/avancerad omvårdnad och specialistundersköterska i akutsjukvård och intensivvård. Häng med mig här på bloggen genom högt och lågt! Just nu är det mycket fokus på ren omvärldsspaning. Vad händer i vår värld egentligen och vad vill våra politiker? Du kan även följa mig på instagram: @hannafialotta och på Facebook: Hannas Pilates VÄLKOMMEN TILL MIG! Visa alla inlägg av Hannas krypin