Godmorgon

Underbart med lördag. Här skiner solen och det är 7 plusgrader. Planer för dagen är hockey: LHC-Timrå, shoppa lite och så ska jag träna. Jag drack alldeles för mycket cola igår så jag har inte sovit något vidare. Får ta igen det i natt istället. Hihi, jag är på riktigt gott humör idag. Jag ska nu sätta mig i soffan med grabbarna och kika på en familjefilm. Hörs senare.