Hemma igen

Det blev ingen shopping för mina födelsedagspengar. Hittade inget roligt alls. Men så är det alltid när jag ska shoppa på stan. Allt ser tråkigt och formlöst ut. Eller så är det att jag är mer kräsen…. Ska kolla runt lite på nätet och se om jag hittar något som jag känner wow om. 

Matchen som vi såg var helt okej. Jag gillar att se mycket mål och så ska det vara live för att jag ska få den riktiga känslan. Sitta hemma i soffan och titta på hockey är inte roligt. LHC vann iallafall med 4-2. Ikväll blir det godis och filmen True romance. Började på den igår men jag höll på att somna i från hela tiden så vi gick och la oss istället. 

 Jeans HM, tee Avanna, halsband KJL, kofta HM och en hårsnodd om armen som jag glömde ta av.